Werken bij Jos ten Berg

LOGISTIEK MEDEWERKER (32-40 uur)

Met jouw enthousiaste werkhouding maak jij van elke klantbestelling een succesverhaal! Je werkdag als Logistiek Medewerker heeft voldoende afwisseling. Er gaat geen dag voorbij waarop er niet wordt gelachen in het team. ‘Join our familiy!’

Wat mag jij gaan doen

Als Logistiek Medewerker ben je verantwoordelijk voor zowel het ontvangst van onze producten als voor de soepele verzending naar onze klanten. Na het in ontvangst nemen van de producten, zorg jij ervoor dat deze op de juiste plek in ons magazijn klaar staan. Sommige producten worden zelfs direct verzonden naar de klant. Verder: 

  • Los jij de zendingen van de leveranciers en controleer je of dit overeenkomt met de pakbonnen.  
  • Verzamel jij aan de hand van picklijsten de orders, dit doe je eventueel met een elektrische pallettruck (EPT) of reachtruck.
  • Verpak je de orders en maak je deze klaar voor verzending.
  • Zorg jij ervoor dat de trailer volgeladen is met de zendingen. 
  • Dit doe je natuurlijk niet alleen! Je team bestaat uit 14 collega’s. Samen werken jullie veilig, want veiligheid staat bij ons voorop. 

Wat breng jij mee 

  • Jij bent een aanpakker, en zet je ‘schouders eronder’ als de situatie daar om vraagt. Je bent een teamspeler, maar kan daarnaast ook goed zelfstandig werken.  
  • VMBO / MBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring als Logistiek / Magazijn Medewerker is een pré. 
  • Een energieke en positieve drive. 

Wat bieden wij jou 

  • Een warm welkom binnen een hecht familiebedrijf.
  • Een zeer uitdagende baan met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een goed maandsalaris afgestemd op jouw kennis en ervaring. 
  • Reiskostenregeling. 
  • 29 vakantiedagen op basis van fulltime. 
  • Een goede pensioenregeling, waarvan wij 94% van de premie betalen.
  • 8% Vakantietoeslag. 
  • Personeelskorting op ons assortiment. 
  • Maar dit is natuurlijk niet alles! 

Jij komt te werken bij een familiebedrijf met een informele werksfeer. Zie jij verbeterpunten? Dan staat de deur van Mark (Directeur) altijd open. Er worden leuke bedrijfsuitjes georganiseerd, zo zijn wij pas gaan mountainbiken in de grotten van Valkenburg. En niet te vergeten onze jaarlijkse zomer BBQ. 

Goed om te weten is dat onze werktijden van 08.30 tot 17.00 uur zijn. Behalve op vrijdag! Dan stoppen wij om 16.00 uur. Dan mag je aansluiten bij onze vrijdagmiddagborrel in onze kroeg in het pand. Uiteraard gezellig, maar niet verplicht. Of je nu kiest om hier wel of niet bij aan te sluiten, dit laatste werkuur krijg je doorbetaald. 

Overwerk komt bij ons in principe niet voor, mocht het een keer voorkomen dan wordt dit in overleg gepland. En natuurlijk wordt er dan voor een lekkere pizza gezorgd.

Over Jos ten Berg 

Ons familiebedrijf is in 1836 ontstaan! Ooit begonnen in Utrecht als handelaar en messenmaker. Uitgegroeid tot een leverancier van maatwerk projecten en bedrijfsrestaurants, de non-food leverancier met een compleet assortiment aan professionele tafel- en keukenartikelen. Wij zijn gevestigd in Nieuwegein (kantoor, showroom en magazijn) en Wommelgem België. In totaal werken er nu 52 medewerkers. Onze organisatie beschikt over een innovatieve en ondernemende drive, waar betrouwbaarheid en klantgerichtheid centraal staan. 

Heb je nog vragen? Neem contact op met Ed!

Voel jij je na het lezen van deze vacaturetekst al direct onderdeel van de familie van Jos ten Berg? Solliciteer dan direct! Mail je CV naar jointhefamily@jostenberg.nl. Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Ed (Teamleider Warehouse), 030-2888424. 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COMMERCIËLE BUITENDIENSTMEDEWERKER (40 UUR)

Familiebedrijf Jos ten Berg B.V. is een handelsonderneming met momenteel drie websites in tafel- en (groot)keukenartikelen (non-food) voor de professionele sector (b2b).

Bij Jos ten Berg B.V. werken momenteel 52 medewerkers. Wij zijn gevestigd in Nieuwegein (kantoor, showroom en magazijn) en Wommelgem België. De sfeer is enthousiast en professioneel. Wij streven naar kwaliteit en uitstekende service waarbij onze afnemers centraal staan. 

Jos ten Berg B.V. is marktleider in Nederland en sinds 1836 actief in hotelporselein, tafel-, buffet en keukenartikelen en keukenapparatuur voor hotels, restaurants, catering, hospitality, evenementen en instellingen. Vanwege de aanhoudende sterke groei op de Belgische markt zijn we op zoek naar een commercieel talent die ons team buitendienstmedewerkers komt versterken.

Vanuit onze toonzaal en kantoren te Wommelgem bedienen we met veel succes sinds jaren de Belgische markt. Ons team van Belgische collega’s werkt iedere dag hard en met veel enthousiasme aan de groei van onze ondernemingen…en vandaar dat we op zoek zijn naar jou! 

Wie ben jij?

  • Je toont ondernemerschap en hebt geen moeite met zelfstandig werken
  • Je bent een echte teamplayer
  • Je bent in staat evaluaties om te zetten naar commerciële kansen
  • Je bent resultaat gedreven en neemt verantwoordelijkheid
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Franse taal
  • Verkopen, organiseren en bewaken: het zit in je DNA
  • Je hebt ervaring in vergelijkbare buitendienst functies
  • Je bent ervaren binnen de basis computerpakketten zoals office
  • Woonachtig in de regio Antwerpen
Wat bieden wij?

  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Laptop, telefoon en tablet
  • Leaseauto
  • Maaltijdcheques
  • Eindejaarspremie
  • Een mooie baan binnen een sterk en solide familiebedrijf
  • De vrijheid om samen met ons te bouwen aan de verdere groei
Enthousiast?

Stuur dan je sollicitatiebrief en C.V. naar John via: jbraspenning@jostenberg.nl.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ADMINISTRATIEF BINNENDIENSTMEDEWERKER (40 uur)

In een uitdagende functie als Inkoper ben jij verantwoordelijk voor het gehele inkoopproces van meerdere productgroepen. Je houdt je onder andere bezig met het bestellen van producten bij leveranciers, het bewaken van de levertijden en het verzamelen van de juiste productinformatie. Uiteraard heb je bij al deze onderdelen een scherp oog voor de beste kwaliteit en prijs.

Ben jij die ambitieuze inkoper met passie voor professionele non-food artikelen die zich herkent in onderstaand profiel?

Aarzel dan niet en solliciteer!

Profiel

  • Je hebt passie voor artikelen die alles met eten & drinken te maken hebben
  • Je kan goed in teamverband werken
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit en doorzettingsvermogen
  • Je hebt ervaring op het gebied van inkoop en sourcing, zowel in binnen- als buitenland
  • Je hebt minimaal HBO/MBO werk- en denkniveau
  • Je bent perfect in staat om klantwensen te inventariseren en deze te vertalen naar onze leveranciers
  • Je bent goed in staat afspraken te maken met onze leveranciers en deze te bewaken, denk hierbij aan kwaliteit/product, prijs, levertijd en overige
  • Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal
  • Uiteraard beschik je over een goed commercieel gevoel en ben je een doorzetter die niet zo snel genoegen neemt met ‘nee’ of ‘kan niet’.
  • Je weet alles goed administratief vast te leggen en je houdt altijd het belang van Jos ten Berg B.V. voor ogen.
  • Je bent nieuwsgierig en altijd op zoek naar nieuwe markten of een beter inkoopresultaat
  • Je hebt kennis van Excel.

Welkom bij de familie

Jos ten Berg B.V. is een familiebedrijf gespecialiseerd in hotelporselein, tafel-, buffet- en keukenartikelen en keukenapparatuur voor (bedrijfs)restaurants, catering, hospitality, evenementen en diverse zorginstellingen. Bij de familie werken op dit moment 52 medewerkers. Wij zijn gevestigd in Nieuwegein (kantoor, showroom en magazijn). De sfeer kun je gerust enthousiast/dynamisch maar wel professioneel noemen. Wij gaan voor kwaliteit en een uitstekende service waarbij wij onze afnemers centraal stellen.

Wat bieden wij jou 

  • Een warm welkom binnen een hecht familiebedrijf.
  • Een zeer uitdagende baan met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een goed maandsalaris afgestemd op jouw kennis en ervaring. 
  • Reiskostenregeling. 
  • 29 vakantiedagen op basis van fulltime. 
  • Een goede pensioenregeling, waarvan wij 94% van de premie betalen.
  • 8% Vakantietoeslag. 
  • Personeelskorting op ons assortiment. 

Enthousiast?

Stuur dan je sollicitatiebrief en C.V. naar Dennis via: jointhefamily@jostenberg.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ALLROUND ADMINISTRATIEF BINNENDIENSTMEDEWERKER  (20-40 Uur)

Wie zoeken wij

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker die onze grootkeukenafdeling komt versterken. Wij zoeken iemand die proactief meedenkt, secuur is en graag wil helpen met het uitbouwen van onze afdeling. We bieden uitdagend en afwisselend werk en ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheden. Je ondersteunt ervaren adviseurs en bouwt zo jouw vaardigheden verder uit. Heb je passie voor apparatuur, tafel- en of keukenartikelen? Mooi meegenomen!

Taken zijn;

  • Onze afnemers en leveranciers op een plezierige wijze via mail en telefoon van dienst zijn
  • Administratieve ondersteuning van de afdeling. Tevens is er voldoende ruimte je creativiteit te ontplooien. Kortom een erg leuke en afwisselende baan!

Waar ga je werken

Familiebedrijf Jos ten Berg B.V. is een handelsonderneming met momenteel drie websites in tafel- en (groot)keukenartikelen (non-food) voor de professionele sector (b2b).

Bij Jos ten Berg B.V. werken momenteel 52 medewerkers. Wij zijn gevestigd in Nieuwegein (kantoor, showroom en magazijn) en Wommelgem België. De sfeer is enthousiast en professioneel. Wij streven naar kwaliteit en uitstekende service waarbij onze afnemers centraal staan.

Wat vragen we van jou

  • Je bent klantgericht, positief ingesteld en wil kwaliteit leveren op alle fronten
  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau

Wat bieden wij jou 

  • Een warm welkom binnen een hecht familiebedrijf.
  • Een zeer uitdagende baan met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een goed maandsalaris afgestemd op jouw kennis en ervaring. 
  • Reiskostenregeling. 
  • 29 vakantiedagen op basis van fulltime. 
  • Een goede pensioenregeling, waarvan wij 94% van de premie betalen.
  • 8% Vakantietoeslag. 
  • Personeelskorting op ons assortiment. 
  • Flexibele werktijden zijn bespreekbaar.

Enthousiast?

Stuur dan je sollicitatiebrief en C.V. naar Robert via: projecten@jostenberg.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COMMERCIËLE BINNENDIENSTMEDEWERKER (20-40 uur)

De functie:

  • Je inventariseert op plezierige wijze (telefonisch, e-mail) de wensen van onze afnemers.
  • Je schakelt tussen onze inkoop / magazijn en klant. 
  • Je ondersteunt onze accountmanagers binnendienst. 
  • Je ondersteunt met de offerte- en orderafhandeling 
  • Dat betekent dat je niet alleen commercieel maar ook administratief alles in goede banen leidt.

Het profiel voor deze functie:

Wij zijn op zoek naar ambitieuze, servicegerichte en enthousiaste kandidaten met commercieel inzicht en doorzettingsvermogen.

Daarnaast beheers je de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk en heb je kennis van Microsoft Word, Excel en Outlook.

Wie zijn wij:

Familiebedrijf Jos ten Berg B.V. is een handelsonderneming in hotelporselein, tafel-, buffet en keukenartikelen en keukenapparatuur voor (bedrijfs)restaurants, catering, hospitality, evenementen en instellingen.

Bij Jos ten Berg B.V. werken momenteel 52 medewerkers. Wij zijn gevestigd in Nieuwegein (kantoor, showroom en magazijn) en Wommelgem te België (kantoor en showroom). De sfeer is enthousiast en professioneel. Wij streven naar kwaliteit en uitstekende service waarbij onze afnemers centraal staan.

Wat bieden wij jou 

  • Een warm welkom binnen een hecht familiebedrijf.
  • Een zeer uitdagende baan met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Een goed maandsalaris afgestemd op jouw kennis en ervaring. 
  • Reiskostenregeling. 
  • 29 vakantiedagen op basis van fulltime. 
  • Een goede pensioenregeling, waarvan wij 94% van de premie betalen.
  • 8% Vakantietoeslag. 
  • Personeelskorting op ons assortiment. 
  • Flexibele werktijden zijn bespreekbaar.

Enthousiast?

Stuur dan je sollicitatiebrief en C.V. naar Richard via: jointhefamily@jostenberg.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Op dit moment zijn wij niet actief op zoek, maar we staan altijd open om nieuw talent te ontmoeten. Dus ben je gepassioneerd om eten & drinken leuker te maken, stuur dan je sollicitatiebrief met c.v. naar:  
 
JOS TEN BERG B.V. 
Ter attentie van de heer H. Kroon
E: jointhefamily@jostenberg.nl
Postbus 1419, 3430 BK Nieuwegein
Utrechthaven 16, 3433 PN Nieuwegein
T: +31 (0)30 - 288 84 24
www.jostenberg.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stage lopen bij Jos ten Berg

Ben jij opzoek naar een leuke, leerzame en uitdagende stage- of afstudeerplek binnen een groeiende en ambitieuze organisatie? Kom dan dit jaar stage lopen binnen een van onze afdelingen!

Heb je affiniteit met de horeca sector? En denk jij een bijdrage te kunnen leveren met jouw kennis? Wij zijn een erkend leerbedrijf en komen graag met jou in contact!

Stuur een mail naar: jointhefamily@jostenberg.nl